دستگاه الیاف پر کن | دستگاه عروسک پر کن | کاپشن پر کن

دستگاه الیاف پر کن | دستگاه حلاجی الیاف عروسک پر کن | کاپشن پر کن 

 برای پر کردن اسباب بازی،  بالش،  پنبه عروسک،  دستگاه پرکننده فلوم، پر کردن پشم شیشه، کرک، فیبر، پر کن بالش گردنی ماشین، لباس،  قابل استفاده میباشد.

دستگاه الیاف پر کن به طور گسترده در صنعت بافت عروسک و سایر اسباب بازی‌ها و همچنین در تولید لوازم خانگی مانند بالش، تشک، مبلمان و… استفاده می‌شود. این دستگاه به منظور پر کردن الیاف به داخل عروسک یا دیگر محصولات بافته شده مانند بالش، تشک و … طراحی شده است. 

 

در صورتی که محصولات بافته شده با الیاف پر شده باشند، دارای کیفیت و استحکام بالاتری هستند و به دلیل پر بودن الیاف، ظاهر بلندتر و گرمتری نسبت به محصولاتی هستند که با الیاف کمتر پر شده‌اند. 

 

در فرآیند تولید عروسک با استفاده از دستگاه الیاف پر کن، ابتدا الیاف پر شده به داخل یک مخزن مواد وارد شده و سپس با استفاده از یک دستگاه خاص به داخل عروسک شلیک می‌شوند. این دستگاه با فشار دادن الیاف به داخل عروسک، آن را پر می‌کند و در نهایت عروسک کامل می‌شود. 

 

استفاده از دستگاه الیاف پر کن در تولید عروسک و سایر محصولات بافته شده، علاوه بر افزایش کیفیت و استحکام محصولات، هزینه و زمان تولید را نیز کاهش می‌دهد.

در واقع، استفاده از دستگاه الیاف پر کن باعث می‌شود که فرآیند پر کردن الیاف به داخل محصول بافته شده به صورت خودکار و سریع‌تر انجام شود. این به دلیل این است که در این روش، عملیات پر کردن الیاف به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و نیازی به پر کردن دستی الیاف به داخل محصول وجود ندارد. 

 

استفاده از دستگاه الیاف پر کن همچنین به دلیل افزایش سرعت تولید، بهبود کیفیت محصول و کاهش هزینه‌ها، باعث افزایش تقاضا برای محصولات بافته شده با الیاف پر شده شده است. برای همین، این دستگاه به یکی از مهمترین ابزارها در صنعت بافت عروسک و سایر محصولات بافته شده تبدیل شده است. 

 

از طرفی، با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات بافته شده با الیاف پر شده، استفاده از دستگاه الیاف پر کن به عنوان یک شغل درآمدزا و مزیت‌بخش در بازار کار نیز شناخته شده است. با این حال، به دلیل پیچیدگی دستگاه و نیاز به تجهیزات و مواد اولیه خاص، سرمایه‌گذاری در این زمینه نیازمند بررسی دقیق و انجام مطالعات بازاریابی است.

دستگاه الیاف پر کن کاپشن پرکن

روش کارکرد دستگاه پر کن  | دستگاه حلاجی | عروسک پر کن | کاپشن پر کن به این صورت است این دستگاه دارای یک مکش است که فیبر را با سرعت وارد دستگاه می کند سپس کارگر دکمه دستگاه را روشن می کند و با پدال موجود در دستگاه فیبر وارده به سمت جسم مورد نظر جهت پر کردن آن خارج می شود.

عمل خروج در دستگاه به سرعت انجام می شود باعث کاهش زمان پر کردن می شود و همچنین باعث کم شدن هزینه می شود زیرا کارگر جهت پر کردن فیبر را بسیار کم می کند و فقط به یک نفر جهت پدال زدن برای خروج فیبر از دستگاه نیاز دارد.

دستگاه پر کن نیاز به فضای زیاد ندارد و از اشغال زیاد فضا جلوگیری می کند. لوله خروجی دستگاه قابلیت تعویض دارد و می توان سایز آنرا تغییر داد از سایز کوچک و متوسط و بزرگ است از لوله سایز کوچک برای پر کردن لبه کوچک شیء مورد نظر و از لوله بزرگ برای پر کردن جسم بزرگ استفاده می شود.

 

دستگاه پر کن روزانه حجم زیادی از الیاف را حلاجی و پر می کند که باعث افزایش سرعت و کاهش زمان حلاجی می شود

برای پرکردن  موارد زیر استفاده می شود:

  •   عروسک پر کن
  •   بالش پر کن
  • پر کن بالش گردنی ماشین، لباس
  •  کاپشن پر کن
  • پر کردن  در لبه های کوچک کار که از لوله دستگاه با سایز کوچک برای کارهای کوچک و لوله متوسط و بزرگ دستگاه برای کارهای با سایز متوسط و بزرگ استفاده می شود

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
تکس ماشین

One comment

  1. پینگ بک ماشین خشک کن چاپ پارچه | تکس ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *