دستگاه برش اتوماتیک نوار سراجی

در این مقاله به شما خواهم گفت

 دستگاه برش اتوماتیک نوار چیست ؟

نوار سراجی (نساجی)چیست ؟

کاربرد نوار سراجی در انواع صنایع

جنس نوار سراجی

نوار سراجی(نساجی) چیست؟

 

میتوان از انواع نخ های پلی استر,نایلون , نخ پنبه ,پلی پروپیلن (pp) جهت تولید انواع نوار استفاده نمود.نوار نساجی در زیر مجموعه نوارهای نساجی قرار می گیرد.نوار سراجی نواری است که پشت آن یک نوار پارچه ایی چسبانده شده است تا بادوام و انعطاف پذیر باشد.نوار سراجی شهرت استحکام بالای خود را از استفاده از پارچه های صنعتی به عنوان پشتیبان چسب به دست می آورد. این امر استحکام کششی محصول را افزایش می دهد و سازگاری هندسی محصول را در هنگام استفاده افزایش می دهد.

این نوع نوار در ابتدا برای آب بندی مفاصل در مجاری سیستم های گرمایش و تهویه مطبوع ساخته شد، بنابراین نوار پارچه ای انعطاف پذیری و چسبندگی بالایی دارد که برای ایجاد محافظت قابل اعتماد در شرایط سخت شدن شرایط واقعاً لازم است.

 

مزایای نوار نساجی

مقاومت در برابر حرات

عایق بودن نوار سراجی

مقاومت در برابر سایش

نوارهای نساجی اغلب حساس به فشار هستند و برخی از نوارهای سراجی ممکن است دارای چسب های دو طرفه باشند.

 

کاربرد نوار سراجی در انواع صنایع

نوار سراجی در ساخت تجهیزات و یراق آلات اسب و یا در صنعت کیف ، کوله پشتی و ساک به کار میرود . نوارهای سراجی بسته به نوع استفاده از آن با عرض و طرح و مشخصات متفاوت و از نخ های طبیعی مانند پنبه و ابریشم و کنف و یا از نخ های مصنوعی مانند پ.پ یا پروپیلن یا p.p و پلی استر پلی آمید یا نایلون  بافته می شود.

دیگر کاربرد نوار سراجی استفاده در بند کیف و کوله پشتی است که این نوار با طرح و رنگ های جذاب و مناسب و هماهنگ با جنس کیف و کوله پشتی و ساک بافته می شود و در کیفیت ، زیبایی، جذابیت کیف ، کوله و ساک نقش به سزایی دارد.

از نوارهای سراجی برای دور دوزی و کمربند تقویت و نگهدارنده ساک نیز استفاده می شود.نوارهایی با طرح سوزنی,حصیری,شیاردار یک لایه و دو لایه بافته می شود و عمدتا در صنعت کیف سازی و کوله پشتی استفاده می شود.

یکی دیگر از کاربردهای مهم نوارهای سراجی و بافته شده در صنعت خیمه و چادر می باشد ,در این صنعت معمولا نوار های نخ های نخی و نوارهای پلی استر با عرض های 6و8و10 سانتیمتر استفاده می شود

و با توجه به استانداردهای بین المللی که در محصولات در نظر گرفته می شود درصد حساسیت را برای مصرف کننده به حداقل یا کاملا به صفر میرساند.

ابعاد نوار سراجی

برای نوارها، دو جنبه هندسی مهم وجود دارد: عرض و ضخامت. طول بی اهمیت است زیرا این مورد توسط کاربر در نقطه استفاده تعیین می شود.عرض اندازه گیری در لبه های از پیش تعیین شده نوار است. نوارها را مشتری می تواند به عرض های کوچکتر برش دهد.

ضخامت فاصله بین دو سطح صاف نوار (حامل و چسب) است. معمولاً بر حسب میلی متر یا هزارم اینچ بیان می شود و تحت فشار با گیج اندازه گیری می شود.

مشخصات دستگاه برش اتوماتیک نوار سراجی

ساخت دستگاه برش تسمه

بصورت تمام اتوماتیک 

با قابلیت تنظیم سریع سایز و طول کار

مجهز به plc و مدار کنترل 

مجهز به موتورهای پیشرفته سرو موتوری

 

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
تکس ماشین

2 Comments

  1. پینگ بک دستگاه لمینت ملت اسپری | تکس ماشین

  2. پینگ بک ماشین خشک کن چاپ پارچه | تکس ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *