دستگاه لمینت فوم متالایز | دستگاه لمینت فوم پلی اتیلن

امروز شما رو با دستگاه لمینت فوم متالایز آشنا میکنم. قبل از اینکه بگم دستگاه چیه و چه جوری کار میکنه اول فوم پلی اتیلن  و فوم متالایز به شما معرفی کنم که فوم پلی اتیلن و فوم متالایز چیه و چه کاربرد هایی دارند تا بیشتر با این محصول آشنا بشید .

فوم پلی اتیلن (PE). فوم PE یک ماده بادوام، سبک وزن، انعطاف پذیر و سلول بسته است. اغلب برای بسته بندی کالاهای صنعتی و کشاورزی به دلیل خاصیت ارتعاش و عایق کاری عالی استفاده می شود. همچنین مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و رطوبت دارد

این ساختار متشکل از میلیون ها حباب کوچک مهر و موم شده است که از یکدیگر بسته شده اند.این ساختار استحکامی قوی برای مواد ایجاد می کند و همچنین برخی از ویژگی های آن مانند مقاومت در برابر آب را به آن می بخشد.

 

پلی اتیلن کاربردهای متعددی دارد که عمدتاً به دلیل خاصیت ارتجاعی بالا است. پس از فشرده‌سازی به حالت اولیه برمی‌گردد، و می‌توان آن را برای سال‌ها – حتی به شکل فشرده – بدون تخریب نگهداری کرد و هنوز هم اغلب به شکل سابق خود باز می‌گردد.فوم پلی اتیلن به راحتی برش داده می شود، شکل می گیرد و به راحتی تولید می شود.

فوم متالایز یکی از انواع فوم ها است که فوم پلی اتیلن یک لایه ورق آلومینیومی روی آن لمینت میشود. فوم متالایز نام های مختلفی دارد فوم روکش آلومینیوم ،فوم پلی اتیلن، فوم روکش فلزی  که این فوم صنعت های مختلفی کاربرد دارد.

فوم متالایز دارای مزایای بسیاری است که چند مورد از آنها را برایتان نام میبرم 

  1. عایق صدا
  2. عایق برودتی
  3. کاربرد راحت و اقتصادی
  4. قابلیت انعطاف و ضربه پذیری
  5. مقاومت شیمیایی 
  6. قدرت چسبندگی قوی
  7. عایق رطوبتی
  8. حمل آسان 
  9. کیفیت و دوام بالا
  10. عایق حرارتی و ایزوله صوتی

یکی از مهم ترین کاربرد های فوم متالایز عایق بندی است عایق حرارتی ، عایق صوتی ،عایق  رطوبتی که در صنایع مختلف کاربرد دارد  دیگر کاربرد های فوم متالایز عبارت اند از: ضربه گیر،تشک های طبی ،بسته بندی محصولات،عایق یخچال و سیستم های تهویه هوا، عایق وسایل الکتریکی ، کفپوش ها و زیرسازی پارکت، عایق دور کانال کولر

حالا که فهمیدیم فوم متالایز چیه و چه کاربردی دارد باید طریقه لمینت کردن ورق آلومینیوم را روی فوم نشون بدم 

ما در مقاله دستگاه لمینت پارچه توضیح دادیم که یک پارچه رو چجوری روی پارچه لمینت میکنیم 

لمینت چیست ؟ لمینت به فرآیند چسباندن سطوح و لایه های مختلف همراه با حرارت، چسب و فشار به یک لایه گفته می شود.

با این دستگاه فوم به وسیله غلطک بازکننده باز میشود  به سمت  حرارت مستقیم میرود  و  حرارت داده میشود و توسط غلطک وارد مسیر بعدی میشود در همین حین یک غلطک دیگر که دارد متالایز یا ورق آلومینیومی را باز میکند و  ورق را هدایت می کند روی فوم حرارت دیده ، این فوم حرارت دیده زمانی که حرارت می بیند یک خاصیت چسبندگی قوی پیدا می کند.

فوم متالایز
نمایش ویدیو درباره فوم متالایز
کیسه فوم متالایز

کیسه های فوم فلزی به طور گسترده ای به عنوان محلول زنجیره سرد برای حمل و نقل چرخه استفاده می شود. در طول این حمل و نقل چرخه کوتاه، کیسه های کیسه فوم توانایی متعادل کردن و حفظ دمای محصولات را دارند و همچنین به کنترل رطوبت و بو کمک می کنند.

 همچنین می توانید از کیسه های فوم سفارشی استفاده کنید تا شرکت شما بتواند محصولات خود را با توجه به اندازه و ابعاد آنها بسته بندی کند. ما بر این باوریم که رضایت مشتری تنها در صورتی حاصل می شود که گزینه های متنوعی برای انتخاب و انتخاب داشته باشید.

مزایای فوم متالیزه و کیسه های حباب دار

همانطور که قبلا ذکر شد، کیسه های فوم برای حمل و نقل دارای مزایای بی شماری هستند و برای رفع نیازهای مشتریان ما طراحی شده اند. بزرگترین مزیت کیسه های فوم متالایز این است که به گونه ای طراحی شده اند که دوستدار محیط زیست هستند. مواد مورد استفاده برای کیسه های حباب فلزی عایق بندی شده قابل استفاده مجدد هستند و همچنین می توانند بازیافت شوند.

جدا از ارائه یک بالشتک قوی برای محصولات شکننده، آنها به طور قابل توجهی کار بسته بندی را کاهش می دهند و صرفه جویی قابل توجهی در حمل و نقل ارائه می دهند. کیسه های فوم سفارشی نیز قابلیت کاهش فضای انبار را نسبت به جعبه ها و ظروف دارند. این بدان معناست که محصولات را می توان در انبارهای کوچکتر نگهداری کرد.

کیسه های فومی برای بسته بندی ایده آل ترین کیسه ها برای نگهداری مواد غذایی و اقلام فاسد شدنی هستند زیرا این کیسه ها به دلیل خاصیت بازتابی خود توانایی تنظیم دما را دارند. به طور موثری از تخریب اقلام ذخیره شده توسط دمای خارجی جلوگیری می کند.

مواردی که هنگام استفاده از کیسه های فوم و حباب دار باید به خاطر داشته باشید

در صورت امکان از کیسه های فوم برای بسته بندی استفاده کنید

ضخامت را با توجه به فاسد شدنی بودن کالا انتخاب کنید

اگر کیسه های فوم و حباب دار قابل استفاده مجدد نیستند، بازیافت کنید

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
تکس ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *